Sunday, July 13, 2014

Kalau.memang harus begini

Banyak yg saya ingin katakan..hati ini membuak2 untuk meluahkan rasa kecewa.. Ya Allah, berilah petunjuk.kepadaku..

Semakin hari semakin pudar rasa sayangku kepadanya.. mungkin dia juga begitu.. aku tidak lagi penting bagi dia.. iya lah, kalau diriku ini penting baginya..mesti dlm 24jam yang ada dalam sehari, pasti 5minit itu xperlu dia berkira untuk bertanyakan khabarku.. mungkin 5minit itu sangat berharga buatmu..sabarlah hati..

Sudahlah tidak menghubungi ku sekian lama..call pun xnak, video call pun xnak..siapa aku di hatimu yang sebenarnya?  Kadang2 bukan nak merajuk tapi hati ini tak tertahankan sakitnya.. mungkin kau perlukan yang lebih baik.. tak mengapa, aku pun tahu..


Dengan berkat bulan Ramadhan ini, biarlah ku undur diri.. Tidak mengapa, usah kau gusar.. pandailah aku menjaga diriku selepas ini kerana kau tak pernah pun peduli diriku sebelum ini. Kalau memang harus begini....


No comments:

Post a Comment